Tot passejant per Collserola…

Els alumnes de primer de Batxillerat han fet una passejada pel parc natural de Collserola. La ruta, partint de la Vila Joana (a tocar del centre d’informació del parc) els ha dut fins a la font de la Bulladera. La jornada ha acabat a les Planes amb una barbacoa on els alumnes han posat a prova la seva capacitat culinària. En paraules d’una de les alumnes assistents:

“El passat dilluns 28 d’octubre els alumnes de 1r de Batxillerat vam fer una excursió d’Educació Física a Les Planes, Collserola.

Ens vam trobar a les 8 al centre de Plaça Catalunya on cada grup es va reunir i vam passar llista fins a estar tots. Després vam agafar els ferrocarrils fins a arribar al lloc on vam fer la barbacoa.

Un cop allà, vam guardar les coses en una caseta i ens vam preparar per començar a caminar. Al principi, el camí cansava una mica, ja que era molta pujada, però a poc a poc ens vam anar acostumant i ja no cansava tant. Vam fer un parell de parades per beure aigua i agafar forces per continuar a la vegada que observàvem la naturalesa que ens envoltava. Vam passar per camins de terra, asfaltats, i fins i tot, per la carretera on vam passar d’un en un i quasi ens perdem, ja que vam agafar la direcció equivocada en un primer moment…

Després de quasi dues hores de senderisme, vam arribar un altre cop al lloc d’inici on estaven situades les taules per dinar i les zones de barbacoes. Cada un dels responsables de grup vam agafar la llenya i vam escollir un dels espais per començar a encendre el foc. Després de seguir les instruccions que els professors ens havien donat dies abans per saber com encendre’l, cada grup es va organitzar per cuinar el que havien portat, que cada grup ja havia pactat anteriorment.

Vam passar una gran estona tots junts, alguns van menjar abans que altres però va ser un molt bon dia per a tots.”